HIT 6.61 | HIT 6.69 | HIT 6.80 | HIT 800 AZ | |
Darba platums | 6 m | 6,85 m | 7,85 m | 7,85 m |
Darba platums DIN | 5,75 m | 6,45 m | 7,45 m | 7,45 m |
Transportēšanas platums | 2,55 m | 3 m | 3 m | 3 m |
Transportēšanas augstums | 3,5 m | 3,85 m | 4 m | 4 m |
Glabāšanas augstums | 2,97 m | 3,35 m | 3,73 m | 3,73 m |
Svars | 750 kg | 790 kg | 880 kg | 825 kg |
Rotoru skaits | 6 gab. | 6 gab. | 6 gab. | 6 gab. |
Spārnu skaits uz rotora | 5 gab. | 6 gab. | 6 gab. | 7 gab. |
Zaru veids | nevienāda garuma | nevienāda garuma | nevienāda garuma | nevienāda garuma |
Zaru kvalitāte | Super C | Super C | Super C | Super C |
Zaru aizsardzības sistēma | Standarta HEAVY DUTY | Standarta HEAVY DUTY | Standarta HEAVY DUTY | Standarta HEAVY DUTY |
Transmisija | Jūgvārpstas | Jūgvārpstas | Jūgvārpstas | Jūgvārpstas |
Rotora diametrs | 1,3 m | 1,42 m | 1,67 m | 1,67 m |
Izkliedēšanas sistēma | nekustīgā | nekustīgā | nekustīgā | centrālā hidrauliskā |
Amortizācija | Triecienus absorbējoši balsti | Triecienus absorbējoši balsti | Triecienus absorbējoši balsti | |
Riepas – rotors ārpusē / iekšpusē | 16 x 6,5-8/16 x 6,5-8 | 16 x 6,5-8/16 x 6,5-8 | 16 x 6,5-8/16 x 6,5-8 | 16 x 6,5-8/16 x 6,5-8 |
Riepas - šasija | 18,5 x 8,5-8 |
STANDARTA APRĪKOJUMS
HIT
Sakabe | Aizmugurējā 3-punktu sakabe |
Papildu sakabe | 3-punktu sakabe |
Sakabes kategorija | Cat. II / 2 |
Jūgvārpstas aizsardzība | Ar ekscentra sajūgu |
Jūgvārpstas profils | 1 3/8″ 6-sadaļu |
Hidraulikas savienojums | 1 x pacelšanas sistēmai |
Elektriskais savienojums | 1 x 7 ligzdas brīdinājuma signālu apgaismošanai |
HIT T
Uzkares veids | Velkamā |
Papildu sakabe | Apakšējā sakabe |
Jūgvārpstas aizsardzība | Ar ekscentra sajūgu |
Jūgvārpstas profils | 1 3/8″ 6-iedaļu |
Hidraulikas savienojums | 1 x pacelšanas sistēmai 1 x hidrauliskajai sistēmai |
Elektriskais savienojums | 1 x 7 ligzdas brīdinājuma signālu izgaismošanai |
Īpaši izturīga zaru pamatne: DYNATECH ROTORS
• rotora plātnes ir izgatavotas no bieziem, presētiem materiāliem. Tās ir precīzi novietotas pie zaru pamatnes. Zaru pamatnes ir pieskrūvētas pie rotora centrālās daļas, kas padara agregāta uzkarināšanu īpaši drošu;
• darbības laikā zari un zaru pamatnes tiek pakļautas ļoti lielam spiedienam. Zariem ir robojums, kas tos notur uz vietas.
Unikāla, izliekta zaru forma:
• zaru „slaukošā” kustība samazina slodzi uz rotora gultņiem. Tajā pašā laikā notiek vienmērīgāka velkamo zaru kustība, tie ir saudzīgāki pret labību un daudz rūpīgāk apstrādā skābbarību;
• izliektā forma neļauj skābbarībai sastrēgt zaros un aptīties ap rotoriem.
Līdz četrām reizēm tīrāk:
• skābbarības savākšana – mazais rotoru diametrs nodrošinalīdz ar to nodrošinot tīru skābbarību;
• izkliedēšana – precīzs izkliedēšanas leņķis vienmērīgas, tīras skābbarības kārtas veidošanai;
• mašīna – smalkais rotoru korpusa dizains neļauj mašīnai aizķerties.
LIELAS NOSLODZES ZARI
Zaru nolūšana darbības laikā ir ne tikai kaitinoša, bet arī apdraud dzīvniekus un pļaujmašīnu, pie kuras piemontēts ārdītājs. „Lielas noslodzes” zari nodrošina stabilitāti. Izliektais savienojums balsta zaru, padarot to noturīgāku pret nodilumu. Priekšrocības: zari ir daudz izturīgāki, līdz ar to daudz retāk jāmaina. Statīvā ir iebūvēta zaru drošības sistēma. Zaru nevienādais garums uzlabo izkliedēšanas funkciju un pagarina kalpošanas laiku. Turklāt, šis nevienādais garums ir būtisks, lai izveidotu tīru skābbarību.
HIT-TECH LOKANIE SAVIENOJUMI
Izturīga dubultā savienojuma transmisija nodrošina kustību brīvību jebkurā pozīcijā. Adatu gultņi ir noturīgi pret putekļiem. Arī paceltā pozīcijā rotoru kustība notiek bez aizķeršanās. Darbība notiek bez kļūdām. Lielas noslodzes transmisija – liela diametra vārpstas, lielas noslodzes zobrati un ilgmūžīgi savienojumi.
ĪSĀ SAKABE
HIT ārdītājiem ir īsa sakabe, līdz ar to smaguma centrs atrodas tuvāk traktoram. Pacelšanas laikā tehnikas centrālo pozīciju nodrošina sirds formas šarnīra tapa. Vertikālās rotācijas funkcija neļauj agregātam pakļūt zem traktora, strādājot uz slīpām virsmām. MULTITAST riteni var piemontēt speciālā rievotā atverē. Nekustīgā augšējā sakabe un bloķēšanas mehānisms uzlabo drošību uz koplietošanas ceļiem. Sakabināšanu un atkabināšanu atvieglo ērts jūgvārpstas turētājs.
MULTITAST RITENIS NODROŠINA PIELĀGOŠANOS ZEMES FORMAI
Nekustīgās augšējās sakabes vietā tiek izmantota ķēdes tipa augšējā sakabe vai teleskopiskā sakabe. Rotoru priekšā esošais papildu piespiedējritenis vada rotorus pāri nelīdzenām virsmām. Piespiedējritenis vienmēr nodrošina precīzu darba augstumu. Tas nozīmē, ka, izmantojot maksimālo ātrumu, var apstrādāt lielāku laukumu. Turklāt tiek pasargāta velēna, kā arī pagarināts zaru kalpošanas laiks. MULTITAST riteņa regulēšanai nav vajadzīgi papildu instrumenti. Standarta aprīkojumā ietilpst arī pretaptīšanās aizsargs.
Brošūra angļu valodā ir apskatāma šeit