POTTINGER centrālie vālotāji TOP C ar diviem rotoriem

Darba platums no 5,90 m līdz 7,60 m
Centrāli novietotā vālotāja priekšrocība ir tā spēja veidot vienmērīgu un gaisīgu vālu.

TOP 612 C

TOP 702 C

TOP 762 C

Darba platums

5,9 m

6,25 - 6,9 m

6,75 - 7,5 m

Darba platuma regulēšana

-

Mehāniskā

Mehāniskā

Rotora diametrs

2,8 m

3,07 m

3,3 m

Rotora diametrs aizmugurē / priekšā

-

-

-

Transporta platums

2,55 m

2,9 m

2,9 m

Transporta augstums

3,52 m

3,8 m

3,99 m

Transporta garums

5,15 m

5,83 m

5,83 m

Glabāšanas augstums ar zaru balstiem

3,52 m

3,8 m

3,99 m

Glabāšanas augstums bez zaru balstiem

2,92 m

3,3 m

3,5 m

Zaru balsti uz viena rotora

11 gab.

11 gab.

13 gab.

Zaru balsti uz viena rotora aizmugurē / priekšā

-

-

-

Noņemamie zaru balsti uz viena rotora

11 gab.

11 gab.

13 gab.

Zari uz zaru balsta

4 gab.

4 gab.

4 gab.

Rotora veids

TOPTECH PLUS

TOPTECH PLUS

TOPTECH PLUS

Svars

1420 kg

1800 kg

1980 kg

Sakabe

Velkamā

Velkamā

Velkamā

Riteņi

Nekustīgie

Nekustīgie

Nekustīgie

Riepas – šasija

260/70-15,3

260/70-15,3

260/70-15,3

Vāla novietojums braukšanas virzienā

Pa vidu

Pa vidu

Pa vidu

Augstuma regulēšanas sistēma

Rokas svira

Rokas svira

Rokas svira

Ass

3-riteņu šasija

3-riteņu šasija

5-riteņu šasija ar tandēma asīm

Riepas (standarts)

16 x 6,5-8

16 x 6,5-8

16 x 6,5-8

Piespiedējriteņi Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē
Platleņķa jūgvārpsta

Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē

Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē

Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē

 
TOP 852 C S-LINE

TOP 972 C S-LINE

Darba platums

7,75 - 8,55 m

9 - 9,8 m

Darba platuma regulēšana

Hidrauliskā

Hidrauliskā

Rotora diametrs

3,7 m

4,3 m

Rotora diametrs aizmugurē / priekšā

-

-

Transporta platums

2,8 m

2,8 m

Transporta augstums

3,99 m

3,85 m

Transporta garums

7,68 m

8,28 m

Glabāšanas augstums ar zaru balstiem

3,9 m

4,6 m

Glabāšanas augstums bez zaru balstiem

3,3 m

3,8 m

Zaru balsti uz viena rotora

13 gab.

15 gab.

Zaru balsti uz viena rotora aizmugurē / priekšā

-

-

Noņemamie zaru balsti uz viena rotora

13 gab.

15 gab.

Zari uz zaru balsta

4 gab.

5 gab.

Rotora veids

DURATEC

DURATEC

Svars

3100 kg

3400 kg

Sakabe

Velkamā

Velkamā

Riteņi

Nekustīgie

Nekustīgie

Riepas – šasija

380/55-17

380/55-17

Vāla novietojums braukšanas virzienā

Pa vidu

Pa vidu

Augstuma regulēšanas sistēma

Rokas svira

Rokas svira

Ass

Tandēma ass

Tandēma ass

Riepas (standarts)

18,5 x 8,5-8

18,5 x 8,5-8

Piespiedējriteņi Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē
Platleņķa jūgvārpsta Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē

STANDARTA APRĪKOJUMS

TOP C

Sakabe

Velkamā

Papildu sakabe Apakšējā
Sakabes kategorija II kat. / 2
Jūgvārpstas aizsargs Platleņķa jūgvārpsta ar izcilņsajūgu un brīvgaitu
Jūgvārpstas profils 1 3/8″ 6-iedaļu
Hidrosavienojums 1 x vienpusējais pacelšanas sistēmai
Elektriskais savienojums 1 x 7 ligzdas brīdinājuma signālu izgaismošanai
Standarta aprīkojumā ietilpst Lietošanas instrukcija
Rezerves daļu saraksts

 

TOP C S-LINE

Sakabe Velkamā
Papildu sakabe Apakšējā
Sakabes kategorija II kat. / 2
Jūgvārpstas aizsargs Ar izcilņsajūgu
Jūgvārpstas profils 1 3/8″ 6-iedaļu
Hidrosavienojums 1 x divpusējais pacelšanas sistēmai
1 x divpusējais darba platuma regulēšanai
1 x divpusējais ar SELECT CONTROL funkciju
Elektriskais savienojums 1 x 7 ligzdas brīdinājuma signālu izgaismošanai
Standarta aprīkojumā ietilpst Lietošanas instrukcija
Rezerves daļu saraksts

 

TEHNOLOĢIJAS

DuraTec rotori
DuraTec rotori ir lieliski piemēroti arī vissarežģītāko darbu veikšanai. Rūpīgi pārdomāti tehniskie sīkumi ļauj veikt darbības ar maksimālu ērtību. Rotoru transmisija ir iekapsulēta un iegremdēta noblīvētā eļļas vannā. Vairs nav nepieciešams veikt eļļas līmeņa pārbaudi vai eļļas maiņu. Priekšrocība: nenotiek eļļas noplūde.

Rotoru transmisija ir taisīta no augstas kvalitātes čuguna. Tās lielais diametrs nodrošina vienmērīgu un precīzu transmisijas gultņu darbību. Transmisiju var neierobežoti regulēt, lai tā atbilstu darba apstākļiem. Tā kā lielā diametra rotoru transmisijai nav asu noliekumu, tās sviras var darbināt bez aizķeršanās vai raušanas. Tērauda rotora transmisija ir aprīkota ar noblīvētiem gultņiem, kas ievērojami pagarina kalpošanas laiku.

Lielā diametra kontrolvārpstas nodrošina papildu izturību. 20” / 510 mm atstatums starp zaru balstu gultņiem nodrošina vislabāko stabilitāti.

Uzlabota zaru balstu krusteniskā sekcija – īpaši noturīga pret griešanos un liekšanos.

Viegli veicama apkope – ja nepieciešams, zaru balstu un rotoru var ļoti viegli nomainīt. Atliek tikai izņemt divas skrūves. Smērvielas noplūde nenotiek.

TOP zari

Vālotājam ir svarīga loma tīras skābbarības sagatavošanā. Zari nedrīkst saskarties ar zemi. Tā vietā vālotājs saudzīgi izlasa skābbarību no velēnas.

TOP zari nodrošina precizitāti līdz pat milimetram

Zari ir pavērsti tieši pret zemi, tāpēc nav vajadzības veidot asu nobīdes leņķi. Skābbarības pretestības dēļ zari tiek mazliet pavirzīti uz augšu, taču tie netiek pacelti pilnībā, tādējādi nodrošinot precīzus rezultātus. Šos zarus nevajag ievietot dziļi kā tas ir jādara citiem vālotājiem. Tas samazina vārpstas un veltņu noslogojumu. Apstrāde notiek ļoti saudzīgi. Garie zari tiek uzmanīgi izvilkti no velēnas, veidojot vislabāko vālu.

Droša fiksācija

Lai ārējie zaru pāri nesaskartos pilnā garumā ar skābbarību, tie ir nedaudz īsāki, kas arī ievērojami samazina noslogojumu. Trīs iekšējā malā esošie dubultie zari nodrošina īpaši precīzus rezultātus. Zaru drošības sistēma neļauj tiem darba laikā atvienoties un sapīties zālē.

TOPTECH PLUS rotoru tehnoloģija

PÖTTINGER piedāvā vārpstu, kuras diametrs ir 420 mm, bet zaru gultņu atstatums ir 700 mm. Šīs īpašības nodrošina zaru maksimālo izturību, samazinot zaru gultņu noslogojumu. Vārpstu var neierobežoti regulēt atbilstoši ražas apjomam un mainīgajiem ražas novākšanas apstākļiem. Rotora pārnesumkārba ir ievietota noslēgtā eļļas vannā.

Rotors tiek iekapsulēts un noblīvēts. Nav vajadzīga eļļošana. TOPTECH PLUS tehnoloģija novērš noplūdes, un tai nav vajadzīga eļļas pārbaude vai eļļas maiņa.

Maksimālā jauda un izturība

Tērauda veltņi, kuriem nav vajadzīga apkope, izturīgais dzenošais mehānisms un lielais zaru gultņu atstatums nodrošina izturību un samazina slodzi uz gultņiem. Arī zaru gultņiem nav vajadzīga apkope. Izturīga lielas noslodzes zaru sekcija – to nevar saliekt. Netraucētu darbību nodrošina 11 / 12 / 13 zari uz viena rotora (atkarībā no darba platuma). Zarus var noņemt, kas samazina transportēšanas un glabāšanas augstumu.

 

Brošūras angļu valodā apskatāmas šeit un šeit.

Ja Jūs interesē šī tehnika, lūdzu aizpildi šo formu un mēs ar Jums sazināsimies!