Darba platums no 5,90 m līdz 7,60 m
Centrāli novietotā vālotāja priekšrocība ir tā spēja veidot vienmērīgu un gaisīgu vālu.
Darba platums no 5,90 m līdz 7,60 m
Centrāli novietotā vālotāja priekšrocība ir tā spēja veidot vienmērīgu un gaisīgu vālu.
TOP 612 C |
TOP 702 C |
TOP 762 C |
|
Darba platums |
5,9 m |
6,25 - 6,9 m |
6,75 - 7,5 m |
Darba platuma regulēšana |
- |
Mehāniskā |
Mehāniskā |
Rotora diametrs |
2,8 m |
3,07 m |
3,3 m |
Rotora diametrs aizmugurē / priekšā |
- |
- |
- |
Transporta platums |
2,55 m |
2,9 m |
2,9 m |
Transporta augstums |
3,52 m |
3,8 m |
3,99 m |
Transporta garums |
5,15 m |
5,83 m |
5,83 m |
Glabāšanas augstums ar zaru balstiem |
3,52 m |
3,8 m |
3,99 m |
Glabāšanas augstums bez zaru balstiem |
2,92 m |
3,3 m |
3,5 m |
Zaru balsti uz viena rotora |
11 gab. |
11 gab. |
13 gab. |
Zaru balsti uz viena rotora aizmugurē / priekšā |
- |
- |
- |
Noņemamie zaru balsti uz viena rotora |
11 gab. |
11 gab. |
13 gab. |
Zari uz zaru balsta |
4 gab. |
4 gab. |
4 gab. |
Rotora veids |
TOPTECH PLUS |
TOPTECH PLUS |
TOPTECH PLUS |
Svars |
1420 kg |
1800 kg |
1980 kg |
Sakabe |
Velkamā |
Velkamā |
Velkamā |
Riteņi |
Nekustīgie |
Nekustīgie |
Nekustīgie |
Riepas – šasija |
260/70-15,3 |
260/70-15,3 |
260/70-15,3 |
Vāla novietojums braukšanas virzienā |
Pa vidu |
Pa vidu |
Pa vidu |
Augstuma regulēšanas sistēma |
Rokas svira |
Rokas svira |
Rokas svira |
Ass |
3-riteņu šasija |
3-riteņu šasija |
5-riteņu šasija ar tandēma asīm |
Riepas (standarts) |
16 x 6,5-8 |
16 x 6,5-8 |
16 x 6,5-8 |
Piespiedējriteņi | Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē | Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē | Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē |
Platleņķa jūgvārpsta |
Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē |
Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē |
Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē |
TOP 852 C S-LINE |
TOP 972 C S-LINE |
|
Darba platums |
7,75 - 8,55 m |
9 - 9,8 m |
Darba platuma regulēšana |
Hidrauliskā |
Hidrauliskā |
Rotora diametrs |
3,7 m |
4,3 m |
Rotora diametrs aizmugurē / priekšā |
- |
- |
Transporta platums |
2,8 m |
2,8 m |
Transporta augstums |
3,99 m |
3,85 m |
Transporta garums |
7,68 m |
8,28 m |
Glabāšanas augstums ar zaru balstiem |
3,9 m |
4,6 m |
Glabāšanas augstums bez zaru balstiem |
3,3 m |
3,8 m |
Zaru balsti uz viena rotora |
13 gab. |
15 gab. |
Zaru balsti uz viena rotora aizmugurē / priekšā |
- |
- |
Noņemamie zaru balsti uz viena rotora |
13 gab. |
15 gab. |
Zari uz zaru balsta |
4 gab. |
5 gab. |
Rotora veids |
DURATEC |
DURATEC |
Svars |
3100 kg |
3400 kg |
Sakabe |
Velkamā |
Velkamā |
Riteņi |
Nekustīgie |
Nekustīgie |
Riepas – šasija |
380/55-17 |
380/55-17 |
Vāla novietojums braukšanas virzienā |
Pa vidu |
Pa vidu |
Augstuma regulēšanas sistēma |
Rokas svira |
Rokas svira |
Ass |
Tandēma ass |
Tandēma ass |
Riepas (standarts) |
18,5 x 8,5-8 |
18,5 x 8,5-8 |
Piespiedējriteņi | Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē | Piespiedējritenis rotora loka iekšpusē |
Platleņķa jūgvārpsta | Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē | Platleņķa jūgvārpsta vienā pusē |
STANDARTA APRĪKOJUMS
TOP C
Sakabe |
Velkamā |
Papildu sakabe | Apakšējā |
Sakabes kategorija | II kat. / 2 |
Jūgvārpstas aizsargs | Platleņķa jūgvārpsta ar izcilņsajūgu un brīvgaitu |
Jūgvārpstas profils | 1 3/8″ 6-iedaļu |
Hidrosavienojums | 1 x vienpusējais pacelšanas sistēmai |
Elektriskais savienojums | 1 x 7 ligzdas brīdinājuma signālu izgaismošanai |
Standarta aprīkojumā ietilpst | Lietošanas instrukcija Rezerves daļu saraksts |
TOP C S-LINE
Sakabe | Velkamā |
Papildu sakabe | Apakšējā |
Sakabes kategorija | II kat. / 2 |
Jūgvārpstas aizsargs | Ar izcilņsajūgu |
Jūgvārpstas profils | 1 3/8″ 6-iedaļu |
Hidrosavienojums | 1 x divpusējais pacelšanas sistēmai 1 x divpusējais darba platuma regulēšanai 1 x divpusējais ar SELECT CONTROL funkciju |
Elektriskais savienojums | 1 x 7 ligzdas brīdinājuma signālu izgaismošanai |
Standarta aprīkojumā ietilpst | Lietošanas instrukcija Rezerves daļu saraksts |
TEHNOLOĢIJAS
DuraTec rotori
DuraTec rotori ir lieliski piemēroti arī vissarežģītāko darbu veikšanai. Rūpīgi pārdomāti tehniskie sīkumi ļauj veikt darbības ar maksimālu ērtību. Rotoru transmisija ir iekapsulēta un iegremdēta noblīvētā eļļas vannā. Vairs nav nepieciešams veikt eļļas līmeņa pārbaudi vai eļļas maiņu. Priekšrocība: nenotiek eļļas noplūde.
Rotoru transmisija ir taisīta no augstas kvalitātes čuguna. Tās lielais diametrs nodrošina vienmērīgu un precīzu transmisijas gultņu darbību. Transmisiju var neierobežoti regulēt, lai tā atbilstu darba apstākļiem. Tā kā lielā diametra rotoru transmisijai nav asu noliekumu, tās sviras var darbināt bez aizķeršanās vai raušanas. Tērauda rotora transmisija ir aprīkota ar noblīvētiem gultņiem, kas ievērojami pagarina kalpošanas laiku.
Lielā diametra kontrolvārpstas nodrošina papildu izturību. 20” / 510 mm atstatums starp zaru balstu gultņiem nodrošina vislabāko stabilitāti.
Uzlabota zaru balstu krusteniskā sekcija – īpaši noturīga pret griešanos un liekšanos.
Viegli veicama apkope – ja nepieciešams, zaru balstu un rotoru var ļoti viegli nomainīt. Atliek tikai izņemt divas skrūves. Smērvielas noplūde nenotiek.
TOP zari
Vālotājam ir svarīga loma tīras skābbarības sagatavošanā. Zari nedrīkst saskarties ar zemi. Tā vietā vālotājs saudzīgi izlasa skābbarību no velēnas.
TOP zari nodrošina precizitāti līdz pat milimetram
Zari ir pavērsti tieši pret zemi, tāpēc nav vajadzības veidot asu nobīdes leņķi. Skābbarības pretestības dēļ zari tiek mazliet pavirzīti uz augšu, taču tie netiek pacelti pilnībā, tādējādi nodrošinot precīzus rezultātus. Šos zarus nevajag ievietot dziļi kā tas ir jādara citiem vālotājiem. Tas samazina vārpstas un veltņu noslogojumu. Apstrāde notiek ļoti saudzīgi. Garie zari tiek uzmanīgi izvilkti no velēnas, veidojot vislabāko vālu.
Droša fiksācija
Lai ārējie zaru pāri nesaskartos pilnā garumā ar skābbarību, tie ir nedaudz īsāki, kas arī ievērojami samazina noslogojumu. Trīs iekšējā malā esošie dubultie zari nodrošina īpaši precīzus rezultātus. Zaru drošības sistēma neļauj tiem darba laikā atvienoties un sapīties zālē.
TOPTECH PLUS rotoru tehnoloģija
PÖTTINGER piedāvā vārpstu, kuras diametrs ir 420 mm, bet zaru gultņu atstatums ir 700 mm. Šīs īpašības nodrošina zaru maksimālo izturību, samazinot zaru gultņu noslogojumu. Vārpstu var neierobežoti regulēt atbilstoši ražas apjomam un mainīgajiem ražas novākšanas apstākļiem. Rotora pārnesumkārba ir ievietota noslēgtā eļļas vannā.
Rotors tiek iekapsulēts un noblīvēts. Nav vajadzīga eļļošana. TOPTECH PLUS tehnoloģija novērš noplūdes, un tai nav vajadzīga eļļas pārbaude vai eļļas maiņa.
Maksimālā jauda un izturība
Tērauda veltņi, kuriem nav vajadzīga apkope, izturīgais dzenošais mehānisms un lielais zaru gultņu atstatums nodrošina izturību un samazina slodzi uz gultņiem. Arī zaru gultņiem nav vajadzīga apkope. Izturīga lielas noslodzes zaru sekcija – to nevar saliekt. Netraucētu darbību nodrošina 11 / 12 / 13 zari uz viena rotora (atkarībā no darba platuma). Zarus var noņemt, kas samazina transportēšanas un glabāšanas augstumu.