KLAJĀ LAISTS VISĀTRĀKAIS UN VISJAUDĪGĀKAIS IEKRĀVĒJS

JCB ir laidis klajā jaunu Loadall teleskopisko iekrāvēju – visātrāko un visjaudīgāko modeli, kādu uzņēmums ir uzbūvējis.

542-70 AGRI Pro priekšrocība ir unikālā dzinēja jaudas, griezes momenta, paātrinājuma, maksimālā ātruma un hidrauliskās jaudas kombinācija, kas arī nosaka jaunus standartus veiktspējas un ražīguma jomās, strādājot gan saimniecības teritorijā, gan laukā, gan arī braucot pa ceļu.

JCB Lauksaimniecības tehnikas nodaļas rīkotājdirektors Džons Smits (John Smith) stāsta: “Pateicoties 173 ZS dzinējam un 50 km/h maksimālajam ātrumam, jaunais Loadall 542-70 AGRI Pro ir visjaudīgākais un visātrākais Loadall, kādu JCB ir uzbūvējis. Tam ir arī straujāks paātrinājums un nepārspējama efektivitāte vilktspējas ziņā.”
“Loadall konstrukcija jau ir pasaulē visizcilākā veiktspējas un ražīguma ziņā, un nu šis jaunais modelis paceļ materiālu pārvietošanas spēju jaunā līmenī. Tā standarta specifikācija padara mašīnu ārkārtīgi pievilcīgu operatoram, tajā pašā laikā nosakot jaunus kritērijus kraušanas, pārvietošanas un vilkšanas jomās,” viņš piebilst.

Jaunā JCB 542-70 AGRI Pro īpašības:
• JCB 4,8 litru DieselMAX dzinējs ar 173 ZS (129 kW) jaudu un 690 Nm griezes momentu;
• JCB DualTech VT apvienotā hidrostatiskās un tiešās mehāniskās piedziņas 50 km/h transmisija;
• dinamiskā vilcējspēka palielinājums par 22%; par 25% lielāka produktivitāte, braucot pa ceļu;
• Heavy Duty JCB asis ar 10 skrūvju rumbām un 500 mm platām riepām uz izturīgākiem diskiem;
• jauna veida abu tiltu hidrauliskā bremžu sistēma ar automātisku četru riteņu piedziņas aktivāciju;
• par 14% intensīvāka hidraulikas plūsma, pateicoties lielākam 72cc (160 l/min) virzuļsūknim;
• jauna veida gumijas atsperes kabīnes balstiekārtas konstrukcijā labākai vibrācijas un triecienu slāpēšanai.

Tieši tāpat kā citi Loadall 542-70 modeļi, kas aprīkoti ar DualTech VT transmisiju, AGRI Pro maksimālā celtspēja ir 4,2 tonnas, un 2,75 tonnas materiāla tas paceļ līdz 7,01 m. Kamēr AGRI, AGRI Super un AGRI Xtra modeļiem ar 4,8 litru JCB DieselMAX dzinējiem ir 110 ZS (81 kW), 130 ZS (97kW) un 150 ZS (112kW) izejas jauda, jaunajam Loadall 542-70 AGRI Pro ir 173 ZS (129 kW).

Tātad šim jaunpienācējam ir 24 ZS (17 kW) vai 16% priekšrocība pār līdz šim visjaudīgākajiem JCB modeļiem, kā arī 15% palielinājums izejas griezes momentam, sasniedzot 690 Nm pie 1500 apgr./min. Šie parametri līdz ar DualTech VT transmisijas hidrostatiskās piedziņas mehānismu rada par 22% lielāku dinamisko vilcējspēku.

Loadall 542-70 AGRI Pro ir aprīkots ar jaunu liela ātruma JCB unikālās un augsti novērtētās DualTech VT hidromehāniskās transmisijas versiju, kas nodrošina precīzu un progresīvu kontroli no hidrostatiskās piedziņas līdz 22 km/h (pretēji 19 km/h standarta versijā) un energoefektīvās tiešās mehāniskās piedziņas ar maksimālo ātrumu 50 km/h līdzšinējo 40 km/h vietā.

Izmantojot šo unikālo jaudas, griezes, paātrinājuma un ātruma kombināciju, Loadall 542-70 AGRI Pro var saīsināt laiku, kas jāvelta pārbraucieniem no lauka uz saimniecību, kā arī veiksmīgāk strādāt vienā ritmā ar kaļķa un kūtsmēslu izkliedēšanas tehniku, pārvietojoties no vienas vietas uz citu.

Lai labāk pārvaldītu jaudu un ātrumu, jaunajai hidraulisko bremžu sistēmai ir atsevišķi kontūri lielas noslodzes 10 skrūvju priekšējām un aizmugurējām asīm, kas atbilst visām Eiropas T1b traktoru homologācijas prasībām, kas noteiktas visai koplietošanas ceļus izmantojošajai lauksaimniecības tehnikai. Pneimatiskās piekabes bremzes ir jau rūpnīcā uzstādāms izvēles aprīkojums.

Turklāt papildus aizmugurējo riteņu piedziņas režīmam, kas, braucot pa ceļu, garantē maksimālu vilkmi un stabilitāti, AGRI Pro automātiski aktivē četru riteņu piedziņu, kad tiek piemērotas bremzes, lai nodrošinātu maksimālu riepas/virsmas kontaktlaukumu visīsākajam bremzēšanas ceļam.

Darbu veikšanas vietā operatori var izmantot DualTech VT transmisijas Eco un Power iestatījumu priekšrocības, kā arī izvēlēties Flex režīmu, lai atdalītu dzinēja apgriezienu un braukšanas ātruma kontroli ērtai vadībai ar pedāli. Tas arī dod iespēju strādāt nelielā ātrumā, tajā pašā laikā izmantojot pietiekamus dzinēja apgriezienus, lai nodrošinātu enerģiju hidrauliski darbinātajai birstei, salmu smalcinātājam vai skābbarības sadalītājam.

Pārvietošanas un kraušanas darbos operatori var arī izmantot Loadall 542-70 AGRI Pro lielākas jaudas hidraulisko sistēmu, kas ietver 72cc regulējamas izplūdes virzuļsūkni. Tas nodrošina plūsmu līdz 160 l/min, kas ir par 14% lielāka nekā līdzšinējiem modeļiem. Pateicoties tai, reakcija uz vadību ar džoistiku ir ātrāka, īpaši, ja vienlaikus tiek lietota vairāk nekā viena funkcija, piemēram, piepildīts kauss, tajā pašā laikā paceļot strēli.

Jaunajam modelim ir arī citas JCB Smart Hydraulics tehnoloģiju iespējas, tostarp reģeneratīvie cilindri, kas ļauj strēli nolaist un ievilkt operatīvāk, garantējot ātrākus iekraušanas ciklus, kā arī cilindra gājiena amortizācija strēles pacelšanas un ievilkšanas laikā. Priekšrocība ir arī īpaša automātiska kausa vai dakšu “kratīšanas” funkcija, kas palīdz atbrīvoties no lipīga materiāla vai beramiem produktiem, piemēram, koka zāģskaidām kontrolētā un viegli vadāmā veidā.
542-70 AGRI Pro operatoru rīcībā ir arī jauna veida automātiskas aktivācijas JCB Smooth Ride System strēles amortizācijas sistēma ar optimizētiem hidroakumulatoriem un hidrauliskiem izlīdzinātājvārstiem, kas palīdz ierobežot strēles svārstīšanos un transportlīdzekļa kustības ietekmi uz strēli, samazina kravas izšļakstīšanas vai izbēršanas riskus, kā arī palielina komfortu, rūpējoties par operatora labsajūtu.

Operatora rīcībā ir arī gaisa kondicionieris vai klimata kontrole un apsildāms un ventilējams sēdeklis ar daļēju ādas apdari, pneimatisko piekari un elektriski regulējamu muguras balstu. Īpašu komfortu nodrošina arī plašā Command Plus kabīne ar jauna veida triecienus un vibrāciju neitralizējošām gumijas atsperēm un polimēra amortizējošajiem balstiem.
Džons Smits norāda: “Tā kā Loadall 542-70 AGRI Pro izcili apvieno tirgū aktuālākās tendences, mēs to pozicionējam kā izcilāko modeli segmentā – vairāk jaudas, lielāks ātrums un ražīgums atbilstoši profesionāla operatora vēlmēm.”

Categories: