New Holland FR Forage Cruiser – platākais smalcināšanas rotors nozarē, jauns dzinējs un 360° redzamība

• Nemainīga smalcināšanas kvalitāte, ko nodrošina vislabākā griezējgalva, veltņi un izkraušanas gliemežtransportieris.
• Jauni dzinēji ar ECOBlue Hi-eSCR Tier 4B tehnoloģiju nodrošina izcilu veiktspēju arī lielas slodzes apstākļos.
• Jaunais dzinēja ECO režīms palīdz samazināt degvielas patēriņu līdz pat 21% (degvielas patēriņš tikai 0,5 l/tonna)*
• Plaša un ērta kabīne, ergonomisks vadības elementu izkārtojums, jauni operatora sēdekļi un automātiskās funkcijas būtiski uzlabo veiktspēju.

Jaunie FR Forage Cruiser pašgājēja smalcinātājkombaini nodrošina nemainīgi augstu smalcināšanas kvalitāti un īpaši efektīvu darba procesu, ko grūti pārspēt konkurentiem! Šo izcilo ražīgumu papildina jauni, īpaši jaudīgi un efektīvi dzinēji, kuru jauda svārstās no 476 līdz 775 ZS. Dzinējs aprīkots ar ECOBlue Hi-eSCR Tier 4B tehnoloģiju. Jaudīgākais modelis aprīkots ar 20,1 litra 824 ZS dzinēju. Jaunajā sērijā ietilpst modeļi, kas nodrošina izcilu komfortu. Tie aprīkoti ar plašām kabīnēm, ļaujot operatoriem maksimāli izmantot un izbaudīt kombaina priekšrocības.

“New Holland jau vairāk nekā 50 gadus ir līderis skābbarības kombainu tehnoloģiju izstrādē. Tas pirmais laidis klajā dažādas inovatīvas tehnoloģijas. Jauno FR Forage Cruiser modeļu pamatā ir izmantotas inovatīvas tehnoloģijas, nodrošinot lauksaimniekus ar īpaši efektīvu un ražīgu iekārtu, kas lieliski tiek galā ar apjomīgiem darbiem,” stāsta ražas novākšanas iekārtu nodaļas vadītājs Lars Skjoldagers Sorensens.

Nemainīga smalcināšanas kvalitāte ar platāko smalcināšanas rotoru – sākot ar griezējgalvu un veltņiem, beidzot ar graudu izkraušanas gliemežtransportieri.
Jaunie FR Forage Cruiser modeļi aprīkoti ar lielāko griezējgalvu, kas pieejama lauksaimniecības nozarē (gan platuma, gan diametra ziņā), kas tiks galā arī ar salipušiem graudiem. “V” formas naži veic tīru, ātru un vienmērīgu masas smalcināšanu. Griezējgalvu iespējams regulēt piecos veidos, atbilstoši smalcināšanas prasībām: 2×8, 2×10, 2×12, 2×16 un 2×20 naži smalcināšanai garumā no 6 līdz 33 mm, 5 līdz 27 mm, 4 līdz 22 mm, 3 līdz 16 mm un 2 līdz 13 mm. Hydroloc padeves veltņa piedziņas sistēma ļauj operatoram noregulēt griešanas garumu atbilstoši darba apstākļiem.

Lielie apstrādes veltņi ir lauksaimniecības nozarē lielākie pieejamie veltņi (76,2 cm plati), kas būtiski uzlabo caurlaidspēju. Variflow sistēma ļauj operatoram bez problēmām pārslēgties starp zāles un kukurūzas konfigurāciju, kā arī tā uzlabo masas plūsmu un caurlaidspēju sarežģītos darba apstākļos.

Jaunajiem FR Forage Cruiser modeļiem ir uzlabota uzgaļa sistēma. Tagad uzgalim ir pilna garuma maināmi augšējie un sānu paneļi, jauna veida vāks, izturīgāks cilindrs un uzlabota uzgaļa pamatnes eļļošana. Efektivitāti var vēl vairāk uzlabot, veicot automātisku piekabes uzpildi ar Intellifill vadības sistēmu, kas novākto ražu precīzi ievirza piekabē neatkarīgi no laikapstākļiem, diennakts laika vai piekabes veida.

Jaunie dzinēji ar ECOBlue Hi-eSCR Tier 4B tehnoloģiju ir piemēroti nepārtrauktai slodzei un nodrošina izcilu veiktspēju.
Jaunās FR sērijas modeļi ir aprīkoti ar FPT Industrial ražotajiem dzinējiem. Divi mazākie modeļi ir aprīkoti ar uzlabotiem Cursor 13 dzinējiem, kas piemēroti nemainīgajai ražas novākšanas slodzei. FR650 un FR780 modeļi ir aprīkoti ar jauno Cursor 16 dzinēju, kas pavisam nesen saņēma apbalvojumu “Diesel of the Year 2014”, ko piešķīra žurnāls Diesel Magazine. Abi dzinēji nodrošina izcilu veiktspēju, kā arī samazina degvielas patēriņu un dīzeļa daļiņu izplūdi. Speciālā pielāgošana pašgājēja smalcinātājkombainiem nodrošina tūlītēju reakciju, kas ļauj Forage Cruisers modeļiem tikt galā ar straujajām slodzes izmaiņām, nesamazinot ātrumu. Šādi ražīgums palielinās par 5%, salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem. Degvielas un DEF tvertnes tilpums ir palielināts visiem modeļiem, nodrošinot autonomiju, kādu prasa lietotāji garajās ražas novākšanas dienās. Vadošais FR850 modelis ir aprīkots ar 20,1 l Vector dzinēju.

Visi modeļi, izņemot lielāko, ir aprīkoti ar ECOBlue Hi-eSCR tehnoloģiju, kas atbilst Tier 4B izmešu standartam. Jaunais dzinējs uzlabo sadegšanu, bet daļiņu veidošanās ir samazināta. Pēcapstrādes sistēma filtrē NOx, kas radies paaugstinātas sadegšanas temperatūras rezultātā. Izcila veiktspēja un samazināts degvielas patēriņš!

Jaunais dzinēja ECO režīms samazina degvielas patēriņu līdz pat 21%, kā arī nodrošina vislabāko degvielas izlietojumu savā kategorijā – 0,5 l/tonna.
Pašgājēja smalcinātājkombaina jauda ir tikpat svarīga kā smalcināšanas kvalitāte un maksimāla naudas ekonomija. Jaunie Cursor dzinēji un ECOBlue Hi-eSCR tehnoloģija samazina FR modeļu degvielas patēriņu līdz pat 21%, salīdzinājumā ar tāda paša smalcināšanas garuma Tier 3 modeļiem. DLG German Agriculture Society veiktajās pārbaudēs tika konstatēts, ka FR650 modelis nodrošina vislabāko degvielas patēriņu – 0,5 litri/tonna, 8 mm kukurūza*. Jaunais standarta ECO režīms samazina degvielas patēriņu apstākļos, kad dzinēju nav iespējams pilnībā noslogot, piemēram, ja tiek vākta zema raža vai kombains atrodas uz dubļaina lauka. Darbības laikā dzinēja uzraudzības sistēma kontrolē dzinēja apgriezienus un reakcijas laiku, samazinot degvielas patēriņu.

New Holland PowerCruise sistēma uzlabo ražīgumu, veicot nepārtrauktu patērējamās jaudas kontroli un pielāgojot braukšanas ātrumu, sasniedzot vislabāko darba ātrumu dažādos darba apstākļos.

Ērta, plaša kabīne ar ergonomisku vadības elementu izkārtojumu. Jauni, ērti sēdekļi un automātiskā vadība, kas uzlabo veiktspēju.
Jaunā FR Forage Cruiser kabīne garantē ērtu darba platformu operatoram. Plašā un klusā kabīne nodrošina 360° redzamību. Izliektie logi nodrošina lielisku hedera un uzgaļa redzamību neatkarīgi no pozīcijas. Jaunais sēdeklis ar gaisa amortizāciju automātiski pielāgojas operatoram, kā arī nodrošina lielisku triecienu amortizāciju. Atzveltne, gurnu balsts, sēdekļa pagriešanas leņķis un augstums ir regulējami, nodrošinot nevainojamu sēdēšanas pozīciju. Sēdeklis apvilkts ar augstas kvalitātes ādas un auduma materiālu. Tas ir apsildāms un ar iebūvētu kondicionieri. Jaunā, smalkā stūrēšanas kolonna ļauj stūri novietot maksimāli ērtākajā pozīcijā, neaizsedzot hedera redzamību un nodrošinot maksimālu komfortu.

Operatora komfortu un ražīgumu uzlabo arī uzlabotās automātiskās funkcijas. Visi galvenie elementi, piemēram, heders, graudu izkraušanas gliemežtransportiera uzgalis un Power Cruise funkcija tiek kontrolēta ar CommandGrip universālo vadības sviru. Savukārt IntelliView IV ekrāns ļauj aplūkot visas darbības vienuviet.

*Jaunais FR650 pret FR700
Piezīme: jaudas palielinājuma un degvielas samazinājuma aprēķins veikts, pamatojoties uz DLG testa rezultātiem.

Categories: