JCB pirmsākumi meklējami 1945. gadā. 1977. gadā tika laists klajā JCB teleskopiskā iekrāvēja 520. modelis, kas spēja pacelt lielāku masu nekā tradicionālie autokrāvēji. Šodien JCB teleskopiskie iekrāvēji ir kļuvuši par populārākajiem pasaulē!
1977: JCB 520 teleskopiskais iekrāvējs ar divu riteņu piedziņu, 2,25 tonnu celtspēju un 6,4 m pacelšanas augstumu. JCB 525 ar lielāku celtspēju tika prezentēts 1980. gadā.
1981: Otrās paaudzes JCB 520-2 un 520-4 ar pilnpiedziņu un lielākiem aizmugurējiem riteņiem, kas nodrošina labāku saķeri. Uzstādīta Q-fit agregātu sakabe.
1982: JCB teleskopiskie iekrāvēji tiek nodēvēti par LOADALL.
1986: JCB Synchro Shuttle transmisija nodrošina vienmērīgāku ātruma pārslēgšanu un lielāku braukšanas ātrumu.
1987: Tehniku aprīko ar JCB servo džoistika vadības sistēmu.
1989: Jaunie JCB 525-58 un 525-67 modeļi ar vidusdaļā uzstādītiem dzinējiem un zemāku strēli. Vienāda izmēra riteņi un vairāki stūrēšanas režīmi uzlabo manevrētspēju un saķeri ar virsmu.
1997: 530, 532 un 537 modeļi ar sānos novietotiem dzinējiem, kas nodrošina ērtu piekļuvi galvenajiem mezgliem, uzlabo redzamību labajā pusē un aizmugurē.
2001: Šajā laikā lielākais modelis JCB 540-170 nāk klajā ar 16,7 m pacelšanas augstumu un četru pakāpju strēli.
2005: Pirmais JCB ražotais 4,4 litru dzinējs, 100 ZS Dieselmax dzinējs, kas tiek uzstādīts teleskopu aizmugurē.
2006: JCB Dieselmax dzinējs uzstāda jaunu sauszemes ātruma rekordu ar dīzeļdzinēju aprīkotā transportlīdzeklī. Vienīgais ražotājs, kas jau saražojis 100 000 vienību.
2008: JCB kļūst par teleskopisko iekrāvēju izvēli numur viens visā pasaulē.
2009: Pirmais teleskops ar hidrostatisko piedziņu, kas ir uzstādīts kompaktās klases iekrāvējam ar sānos novietoto dzinēju – 527-58 modelis ar 2,7 tonnu celtspēju un 6 m pacelšanas augstumu.
2012: Jauns JCB EcoMAX dzinējs ar mainīgas ģeometrijas turbīnu. Iespēja aprīkot iekrāvējus ar 55 kW dzinēju.
2013: JCB 540-200 ar 20 m piecu pakāpju strēli un īpaši kompaktais 525-60 HiViz ar hidrostatisko piedziņu.
2014: Wastemaster tehnika aprīkota ar Smart Technology sistēmu, pacelšanas cilindru un hidrauliku, kas paātrina cikla laikus par 20%, bet degvielas patēriņu samazina par 15%.
2015: Tehnika tiek aprīkota ar JCB EcoMAX T4F dzinēju bez DPF, nodrošinot atbilstību Euro Stage IV/US Tier 4 Final standartam, izmantojot SCR tehnoloģiju
2016: Saražots jau 200 000 tehnikas vienību!